Östersundsgymnasterna logo
Östersundsgymnasterna
Gymnastik
JSM-guld i truppgymnastik
2025-12-22 11:00

När JSM i truppgymnastik avgjordes i Lund, 13-14 december, tog Andre Edvinsson och Selma Johnson från Östersundsgymnasterna guld. Gymnasterna som tränar med Rikstruppen till vardags tävlar med samarbetetslaget Norrdal där gymnaster från Östersund, Hudik, Sundsvall, Gävle, Falun, Umeå och Luleå samlas för en satsning. Leo Johansson är också del av satsningen.

Vi i föreningen är imponerade och stolta över den här jättefina framgången och skickar ett stort grattis både till våra egna gymnaster och till övriga i laget.


Nyhetsarkiv
Bli ledare i bamsegympa!2026-06-08 15:56
Kansliet stängt 1/62026-05-29 16:53
SM-resan!2026-05-22 09:33
Våruppvisningar 9 maj2026-04-30 08:11
Styrelse 20262026-04-10 14:57
Sportlovsläger!2026-02-11 15:13
Höstlovsläger!2025-10-06 15:59
Terminsschema HT20252025-09-11 15:47
Sommarskolan 20252025-04-01 11:33
Sponsorer
Länkar